Skip to main content
arculattervezes Hannah Design

Logó és arculattervezés

A logó egy grafikai védjegy, embléma vagy szimbólum, amelyet általában kereskedelmi vállalkozások, szervezetek, sőt magánszemélyek használnak az azonnali nyilvános felismerés elősegítésére. A logók segítik az embereket abban, hogy azonosítsák, mivel foglalkozik és mit képvisel az adott  vállalkozás. A logónak legfőbb feladata, hogy megkülönböztessen, hogy érzést váltson ki az emberekben, és arra ösztönözze őket, hogy üzletet kössenek veled. A logók nagyon fontos részét képezik a vállalati arculattervezésnek, mert ezzel találkoznak legelőször az érdeklődők. A logónak emlékezetesnek, egyedinek kell lennie, és képviselnie kell a vállalat minden aspektusát.

Válassz csomagot!

A csomag ellenértéke a teljesítés utána a szolgáltatási szerződés alapján kerül számlázásra és kiegyenlítésre.

Logódesign / színek / variációk

95.000 Ft

WEBOLDAL
  • Igény , tevékenység felmérése
  • 3 logóterv átadása
  • Választott logó színvariáció
  • Brandbook + png, svg, jpg
  • 2 ingyenes módosítás
Érdekel

Arculatlogó / névjegy / levélpapír / aláírás

148.000 Ft

WEBOLDAL
  • Igény , tevékenység felmérése
  • 3 arculati terv átadása
  • Választott arculat színvariációi
  • Brandbook + png, svg, jpg
  • 2 ingyenes módosítás
Érdekel

Logó a meghatározó céges elem

A vállalati világ a kisvállalkozások és a nagyvállalatok számára egyaránt rendkívül versenyképes terület. Ezért mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy márkája a figyelem középpontjában maradjon, és felismerhetőbbé váljon. Az egyik legjobb gyakorlat a relevancia és a hitelesség megszerzéséhez egy professzionálisan megtervezett logó beszerzése, amely összhangban van az üzleti modelljével. Az emberek 75%-a felismeri a márkát a logójáról. Következésképpen egy jó logó rendkívül fontos a fenntarthatóság és a növekedés eléréséhez.

A Forbes szerint egy vállalkozásnak mindössze hét másodperce van arra, hogy kialakuljon az első benyomás az érdeklődő részéről. A logónak megvan a lehetősége arra, hogy az embereket egy gyors döntés meghozatalára ösztönözze és felvegye a kapcsolatot a cég képviselőjével. Ha ezt sikerül elérni, és a vásárlók ellátogatnak az üzletedbe, legyen az fizikai vagy online, nagyobb valószínűséggel vásárolnak majd tőled.

Másrészt a logó hiánya egyhangú látványt teremt, ami elidegenítheti a leendő vásárlókat. Nem számít, hogy a termékeid csúcsminőségűek vagy az ügyfélszolgálati csapatod rendkívül hozzáértő. Ha nem sikerül pozitív első benyomást kelteni, képes közvetlenül befolyásolni, hogy vállalkozásod növekedhessen.

brand Hannah Design
logo mint ceges arculati elem Hannah Design

Logó és arculat, mint identitás

A jó márkaidentitás jó hírnévvel rendelkező márkaképet eredményez, ami vállalkozásodat vonzóbbá és szerethetőbbé teszi. Logód képezi a márka identitásának alapját, ami nagyon fontos egy kereskedelmi egység számára, hogy jobban felismerhetővé váljon és növekedhessen.

A meggyőző logók egy-két domináns színnel és valamilyen grafikai elemmel operálnak. Vagy a márkanevét egy, a vállalkozásához kapcsolódó, jellegzetes betűtípussal is meghatározhatjuk (lásd Coca Cola). A logó színe és stílusa megjelenik minden marketingtevékenységén, beleértve az e-maileket, a landing oldalakat, a csomagolást, a névjegykártyákat, a levélpapírt, a repi termékeket is.

Egy felmérés szerint ha a logója domináns színét beépíti logójába, az lenyűgöző mértékben, 80%-kal növelheti a márka ismertségét. A kliensek egy adott színt társítanak majd a vállalkozásodhoz, ami növeli a márka ismertségét. Ez azt jelenti, hogy több ember fogja a logódat a jó ügyfélélményhez és a kiváló minőségű termékekhez kapcsolni, ezáltal javítva az eladásaidat.

A jó logó és arculat jellemzői

Egyszerű: Egy egyszerű logó a másodperc tört része alatt is érzékelhető és könnyen megjegyezhető. Definiálható, hatékonyan közvetíti a márka identitását, és bevonzza a potenciális ügyfeleket. Az ikonikus logók mentesek a túlzott effektektől, nem tartalmaz fotót vagy bonyolult és sokszínű grafikai elemet. A kevesebb, több elve érvényesül  itt.

Releváns: A logó a márka vizuális megjelenítése. Ezért relevánsnak kell lennie az általa képviselt vállalat szempontjából. A kisvállalkozásoknak a piacon kell megvetniük a lábukat, olyan logót használva, amely azonosul az üzleti tervükkel, és megfelel a működési elvüknek.

Sokoldalú: Mivel a logó az összes fizikai és online marketinganyagon megjelenik, sokoldalúnak és variálhatónak kell lennie. A sokoldalúság lehetővé teszi a logó méretének növelését vagy csökkentését anélkül, hogy a logó lényegi üzenete elveszne. Így egy jó logó alkalmas ahhoz, hogy különböző médiumokon használható legyen anélkül, hogy elveszítené dominanciáját.

Emlékezetes: Az emlékezetes logó megragadja a közönség figyelmét, és beépül a vevők tudatába. Könnyen felidézhető még akkor is, ha az illető csak egyszer látta.

Időtlen: Mivel a logó a vállalkozásodnak vizuális megjelenítése, azt szeretnénk, ha sok év elteltével is időtálló maradna. Törekedni kell a hosszú élettartamra a logótervezésben, mivel a változó trendek ellenére időtállónak és tartósnak kell lennie. Persze a nagy brandek logóját is frissítik és újratervezik időről időre.

Megkülönböztethető: Egy hatásos logó feltűnőbbé, felismerhetővé teszi márkádat a zsúfolt piacon, megkülönbözteti azt a versenytársaktól. Ezért győződj meg róla, hogy logód egyedi, nem összetéveszthető a területed tevékenykedő konkurencia arculati elemeivel.

ceges brand arculat 1 Hannah Design