Skip to main content
csomagolas 1 Hannah Design

Címke- és csomagolástervezés

címke- és terméktervezés nagyon fontos a piacon, mivel az emberek minden eddiginél tudatosabbak a vásárlási döntéseikben. A fogyasztók tudni akarják, hogy mit vásárolnak, és milyen minőségben. Ez becsapós lehet, mert sokszor a legszebben megtervezett termékek mögött silány minőség rejtőzik, jó tükrözi a terület fontosságát, hogy ma már a csomagolásra többet költenek, mint a beltartalomra, ugyanis a vásárlók sokszor a színek és formák alapján döntenek, mintsem, hogy elolvassák az összetevőket. Grafikusként visszatetszést kelthet részemről ilyet leírni, de a tudatos és egészséges életmód híveként kötelességemnek érzem, felhívni a figyelmet arra, hogy ne dőljünk be a csillogó-villogó csomagolásnak, hanem tanuljunk meg a tartalom alapján döntéseket hozni. Ez nem jelenti azt, hogy egy minőségi terméknek nem lehet szép és igényes csomagolása, hisz a csomagolás nem csak a külcsínért felelős, hanem védi is a terméket a szállítás során a sérülésektől.

Válassz csomagot!

A csomag ellenértéke a teljesítés utána a szolgáltatási szerződés alapján kerül számlázásra és kiegyenlítésre.

Címketervezés + látványterv

35.000 Ft

TERMÉK
  • Piacképes design
  • Olvasható információk
  • Arculatba illeszthető design
  • Nyomdakész vektoros file
  • Több címkénél kedvezmény
Érdekel

Doboz és címketervezés + látványterv

50.000 Ft

TERMÉK
  • Modern grafika
  • Olvasható információk
  • Arculatba illeszthető design
  • Nomdakész vektoros file
  • Sorozatnál kedvezmény
Érdekel

Miért fontos a szép és informatív címke

A terméktervezés a márkaépítés fontos szempontja. Ha egy ügyfélnek nem tetszik egy termék, soha többé nem fog vásárolni az adott cégtől. Ha viszont tetszik, akkor nagy valószínűséggel a jövőben is vásárolni fognak. A címkék jelentős hatással vannak a fogyasztónak a termékről alkotott véleményére is.
A címkék arra szolgálnak, hogy információt nyújtsanak egy termékről.  Segítenek a márkaidentitás kialakításában, és tájékoztatják a fogyasztókat a termékről. A címkék alapvető információkat is nyújtanak a fogyasztóknak, mint például az összetevők, a súly, a tápértékre vonatkozó adatok stb. Arra is használhatók, hogy egy márkát felismerhetővé és megkülönböztethetővé tegyenek a versenytársaktól.
A címkék kialakítása a csomagolás vagy a termék stílusától függően változhat. Ha például egy vállalat egyetlen összetevőt tartalmazó élelmiszert árul, akkor fontos, hogy a címkét arra használja, hogy a fogyasztókat felvilágosítsa az adott összetevőről és annak előnyeiről. Ha azonban a vállalat számos, különböző összetevőket tartalmazó élelmiszert árul, akkor arra kell összpontosítania, hogy ezeket az összetevőket a fogyasztók számára könnyen érthető módon kommunikálja anélkül, hogy túl sok szöveg vagy grafika foglalná el a helyet a címkén.
puregoldnutrition Hannah Design
puregoldhemp csomagolas Hannah Design

Termék és csomagolás tervezés

A terméktervezés a címkével szemben inkább arra összpontosít, hogy megteremtse, hogyan fog kinézni a termék, és milyen elemeket fog tartalmazni. A terméktervezés egy új termék vagy szolgáltatás tervezésének, tervezésének és fejlesztésének folyamata, amelynek során figyelembe vesszük annak funkcióit és jellemzőit.

A terméktervezési folyamat első lépése a fogyasztók igényeinek meghatározása. Ehhez a legegyszerűbb a már piacon lévő hasonló termékekkel kapcsolatos kutatással elvégezni. A következő lépés a termék online/vizuális prototípusának (mockup) elkészítése. Az utolsó lépés a végleges termék legyártása, felhasználva az összes kutatási eredményt és a funkcióval és használattal kapcsolatos ismereteket.

A csomagolás nemcsak a szállítás és tárolás közbeni védelemért felelős, hanem az eladásért is. A megjelenés az érzékszervi marketing egyik kulcseleme. Az, hogy hogyan néz ki a termék, mögöttes értéket is közvetít. A színek, formák és anyagok befolyásolják hangulatunkat, kedvünket, érzésünket, és befolyásolják gondolkodásunkat és viselkedésünket. Célunk tehát, elérni azt, hogy a termék megjelenése arra késztesse a terméket megvizsgáló embereket, hogy megvásárolják azt.

Nagy gyakorlatom van akár komplex termékcsomagolás megtervezésében is, legyen szó vitamindobozról, palackozott üdítőitalról, dobozban vagy tasakban forgalmazott élelmiszerről, kozmetikumokról vagy bármilyen más boltban vagy webáruházban értékesített termékről. Fontos, hogy a csomagolás része legyen céges arculatodnak, szorosan illeszkednie kell a már meglévő brand-hez és a terméken keresztül közvetíteni kívánt üzenethez. Segíthetek megtervezni neked az arculatodhoz és termékedhez legmegfelelőbb csomagolást.